زمزمه های دلتنگی

لبخندت را چند صباحی ست ندیده ام

برای دلم لحظه ای بی بهانه بخند!

از همین فاصله ها زیباییش را حس می کنم...

**************************************

هیچ دلی بی بهانه نمی تپد

نمی دانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر...

**************************************

مثل باران های بی اجازه/وقت و بی وقت/

در هوایم پراکنده ای/

و من بی هوا/

ناگهان خیسم از تو.....

*************************************

دلتنگیم را بگذار پای خوبیت!داشتم خوبیت را مرور می کردم

که دلتنگت شدم....

**************************************

در هر ورق زمان نوشته ام بیادت هستم

حتی اگر هزار صفحه از تو دور باشم....

*************************************

می دونی بدترین دلتنگی دنیا چیه؟

از نگاه و صدای کسی که دوستش داری دور باشی....

*************************************

به انتهای بودنم رسیدم اما اشک نمی ریزم!

پنهان شدم پشت لبخندی که از درد می گوید....

 



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت14:15---13 اسفند 1392
بسیار زیبا

مسعود
ساعت15:27---4 اسفند 1392
دمت گرم

حرف نداشت

دمت گرم

لایک


پاسخ:نظر لطفته...مرسی


حمید رضا
ساعت12:45---30 بهمن 1392
روزگاری می رسد که از هزاران دوست یکی را احتیاج خواهـیم داشت... یکی را یک بار انـتخاب کنیم تا آن روز به دنبالش نگردیم............../... زمزمه های دلتنگی تون زیبان و پر مفهوم... خدا جبران همه ی نداشته هاست... به این جمله ایمان دارم... و کاش بیش از این هم ایمان داشتم... موفق باشید...


پاسخ:آنسوی همه ی دلتنگیها خداییست که داشتنش جبران تمام نداشتن هاست....منهم به این نوشته ی زیبا خیلی شدید اعتقاد دارم.چون کسیکه خدا رو نداشته باشه زندگی پوچ و بی معنی خواهد داشت...خیلی خیلی ممنون بابت نظرات پر از لطفتون...پایدار باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:دلتنگی,دل, | 19:30 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.